(096) 82-84-164 Київ UA RU EN
Головна Дорожні знаки

Дорожні знаки

Знаки приоритета у Києві

Предупреждающие знаки информируют водителей о приближении к опасному участку дороги и характере опасности. Во время движения по этому участку необходимо принять меры для безопасного проезда.

Предупреждающие знаки у Києві

Предупреждающие знаки информируют водителей о приближении к опасному участку дороги и характере опасности. Во время движения по этому участку необходимо принять меры для безопасного проезда.

Запрещающие знаки у Києві

Запрещающие знаки вводят или отменяют определенные ограничения в движении.

Предписывающие знаки у Києві

Предписывающие знаки показывают обязательные направления движения или разрешают некоторым категориям участников движение по проезжей части или отдельных ее участках, а также вводят или отменяют некоторые ограничения.

Информационно-указательные знаки у Києві

Информационно-указательные знаки вводят или отменяют определенный режим движения, а также информируют участников дорожного движения о расположении населенных пунктов, разных объектов, территорий, где действуют специальные правила.

Знаки сервиса у Києві

Знаки сервиса информируют участников дорожного движения о расположении объектов обслуживания.

Таблички к дорожным знакам у Києві

Таблички к дорожным знакам уточняют или ограничивают действие знаков, вместе с которыми они установлены.

Дорожні знаки - це засоби організації дорожнього руху

Процес виготовлення дорожніх знаків включає декілька етапів. Ось загальна послідовність кроків під час виготовлення дорожніх знаків:

  1. Проектування: Спочатку необхідно розробити дизайн та проект дорожнього знаку. Це включає визначення форми, розмірів, кольорів, символів та тексту, які відповідають вимогам нормативних документів.
  2. Вибір матеріалу: Для виготовлення дорожніх знаків використовуються різні матеріали, такі як оцинкована сталь, пластик та композитні матеріали. Вибір матеріалу залежить від вимог до міцності, довговічності, видимості та вартості знака.
  3. Підготовка основи: Основа дорожнього знака, зазвичай плоска поверхня, повинна бути підготовлена ??перед нанесенням плівки. Це може включати очищення та фарбування поверхні для забезпечення хорошого зчеплення та довговічності дорожнього знака.
  4. Нанесення графіки та тексту: За допомогою цифрового друку графіка, символи та текст наносяться на поверхню світловідбиваючої плівки. Використовуються спеціальні фарби, які забезпечують стійкість до зовнішніх впливів.
  5. Тестування та контроль якості: Готові знаки проходять тестування, щоб переконатися, що вони відповідають вимогам нормативних документів. Контроль якості включає перевірку розмірів, кольорів, видимості та інших параметрів, щоб гарантувати правильність та надійність знака.
  6. Установка та розміщення: Після виробництва дорожні знаки встановлюються на дорогах відповідно до вимог та правил, зазначених у нормативних документах.

В Україні норми та стандарти виготовлення дорожніх знаків регулюються державними нормативними документами. Нижче наведено основні норми та стандарти, які застосовуються при виробництві дорожніх знаків в Україні:

  • ГОСТ 12.4.026-76 "Знаки дорожні. Загальні технічні вимоги" - цей стандарт визначає загальні вимоги до дорожніх знаків, включаючи їх конструкцію, матеріали, розміри, кольори, методи нанесення та інші технічні параметри.
  • ГОСТ 12.4.027-76 "Знаки дорожні. Типи та основні розміри" - цей стандарт встановлює типи та основні розміри дорожніх знаків, включаючи трикутники, круги, прямокутники та інші форми.
  • ДСТУ 4159:2003 "Знаки дорожні. Генеральні вимоги" - це національний український стандарт, який визначає генеральні вимоги до дорожніх знаків, включаючи їх форму, розміри, кольори, типи матеріалів та технічні характеристики.
  • ДСТУ 4012:2001 "Транспорт. Знаки дорожні. Вимоги до фонів, кольорів, альбомів" - цей стандарт визначає вимоги до фонів, кольорів та альбомів, які використовуються при виготовленні дорожніх знаків, з метою забезпечення гарної видимості та помітності знаків для водіїв.
  • ДСТУ 4275:2003 "Транспорт. Знаки дорожні. Матеріали для виготовлення знаків дорожніх" - цей стандарт визначає вимоги до матеріалів, що використовуються при виготовленні дорожніх знаків, включаючи типи матеріалів, їх фізичні та хімічні властивості.

Крім цих стандартів також існують нормативні акти та керівництва, видані відповідними органами та установами України, які регулюють розміщення та використання дорожніх знаків на дорогах.

Важливо зазначити, що стандарти та норми можуть змінюватись та оновлюватися з часом, тому ми регулярно звертаємось до актуальних та офіційних документів, виданих компетентними органами, для отримання точної та свіжої інформації про вимоги до виготовлення дорожніх знаків в Україні.

Перші згадки про дорожні знаки відносяться до Стародавнього Риму, де використовувалися кам яні стовпи з висіченими напрямками та назвами міст. Вони допомагали мандрівникам орієнтуватися та обирати правильний шлях. Однак такі знаки не надавали інформації про правила руху або небезпеки.

У середні віки в Європі з являлися покажчики та направляючі таблички для мандрівників, що вказують на відстань до міст та основних місць. Однак, вони також не мали систематизованої системи знаків і не були пов язані з певними правилами дорожнього руху.

Перші дорожні знаки, схожі на сучасні, з явилися в другій половині XIX століття у Великій Британії. У 1868 року у Ліверпулі було встановлено перші емальовані металеві знаки, призначені регулювання руху. Ці знаки попереджали про небезпеки, вказували на правила руху та обмеження швидкості.

На початку XX століття розвиток автомобільної промисловості та збільшення числа автомобілів призвели до необхідності покращення системи дорожніх знаків. У 1909 році у США була розроблена перша система дорожніх знаків, що складається з трикутників, кіл та прямокутників різних кольорів. Ця система стала основою для подальших розробок і була впроваджена у багатьох країнах.

У 1949 році було створено Міжнародну комісію з дорожнього руху (МКДД), яка стандартизувала систему дорожніх знаків та розробила єдині правила їх застосування. Це стало важливим кроком до забезпечення безпеки та узгодженості на дорогах між різними країнами.